Emmegmio...

Hello! Az oldal, voltaképpen unalomból jött létre. A blog célja PS2 játékok furcsa módszerekkel való bemutatása volt, de mostantól emelett új bejegyzések is szerepet kapnak. Ugyanolyan borzalmas lesz mint azelőtt, sőt! Túlszárnyalja azt. A hatalmas nézettség miatt csinálom, tegnap legalább 1 látogató fennt volt. Rekordot döntött a honlap! Ha bárkinek bármilyen kérdése van " Pl hogy Minek??" , nyugodtan tegye fel. Vagy le.

Kengo: Legacy of the Blade (Sword of the Samurai) Vélemény

2011.04.21. 12:17 | LifeisKillingme | Szólj hozzá!

Fantasztikus.

Fantasztikus. Nem is tudok rá mást mondani... egész egyszerűen egyedülálló. Mintha összeöntöttek volna hasszőrt megvalami szalonnabőrt. Érdekes hasonlat.. Nem mondom hogy ez egy rossz játék. Nem szeretném lehúzni, de meg kell említenem ezt a szösszenetet. Sajnos semmi pozitívumot nem tudok felhozni a Sword of the Samurai-al kapcsolatban, egyszerűen annyira semmilyen az egész számomra.


A rendkívüli program ott bukik el, hogy borzalmasan csöndes, és felfoghatatlanul unalmas. A cél, a reális játékmenet, lényege, hogy edzünk, fejlesztünk, majd harcolunk. Ez jól hangzik.. de nagyon gyenge, iszonyat gyenge.. Az egyik szutyok, hogy alig van hang a játékban.. Ha valaki beszél hozzánk, nincs beszédhang, csak ilyen régi NES stílusban prüttyögést hallunk. Aha...szóval régen a szamurájok nem beszéltek, hanem prüttyögtek, higyjük el, úgyis realiszitkus a játék, miért hazudna nekünk. Háttérzenéről ne is álmodjunk, persze az opcióban van "Battle BGM"... Back Ground Music.. Pedig sokat dobott volna rajta( csak a küldetés módban nincs zene..pedig számomra az lenne a lényeg).


 A Dojoban edzünk, és küldetéseket vállalunk. Mi magunk alakítjuk ki a harcrendszerünket! 3 harcrendszert kreálhatunk és a O-rel ütünk. Ez az egy gomb. Plusz védekezés, ennyi a játék. Vannak küldetések, amik TPS módban zajlanak, és több ellenfelet kell leaprítanunk - én ebben láttam a reményt: Elkezdek futni... a kukoricamezőbe.. a ninják futnak utánam..Ennél a pontnál elkezdtem élvezni a játékot! -Izgalmas volt, jó látvány, volt hangulata. Futunk, futunk egyszer csak mission failed. Miért? Mert átléptük a kukoricást? És akkor mivan? A szamurájoknak csak a kukoricásba van erejük? Hát mivel reális a játék higyjük el, csak ezt a mai irodalom már nem tartja számon. Ha kimész a pályáról, akkor vége a missziónak, és még csak nem is figyelmeztet.

Az oldalnézetes harc még nem is lenne rossz, ha kicsit dinamikusabb lenne. Viszont elég reális lett.. itt tényleg. Van hogy elvérzik a karakter, van hogy egy vágásra egyből meghal: Imádtam amikor számolnak vissza, és körülbelül 0.1 másodpercig tartott a nagy csata (viccen kívül), mert az első mozdulata által elvágta a nyakam - természetesen kezdhettem előlről minden edzést meg hülyeséget. És amúgy az egész.. annyira csöndes és unalmas. Nem tudok rá mást mondani. És igazából a játékról se tudok mit mondani... Menet közben unod, és mikor 20 perc unalmat kell előlről kezdened, valahogy kiakarod venni a gépből, lemenni az utcára, friss levegőre, megfogni egy audiokazettát, rácelluxozni a szádra -> tovább sétálni, bemenni egy boltba, venni kakaót, finomat. 


Szigorúan Bushido és szamuráj/szamurájkard fanoknak.. vagy szamurájoknak. Biztos van köztetek. Aki csak kardozni akar, vagy harcolni, annak nem ajánlom. Dee.. Akit tényleg érdekel a téma, megszállottja, az tegyen vele egy próbát, hátha beér. Sajnálom az összes embert kinek nem tetszett a program. Kitartás, valahogy megszabadultok tőle -> nekem sikerült. 
 

Címkék: vélemény kritika the 2 playstation of blade sword ps2 samurai legacy kengo

A bejegyzés trackback címe:

https://damnps2.blog.hu/api/trackback/id/tr172844734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása